Masa birthday aku last year, aku dapat birthday gift dari Musfirah. Birthday gift tu merupakan buku nota berwarna hijau. Aku taktau motif dia bagi aku buku nota, either dia tahu aku suka menulis ataupun sebab buku tu berwarna hijau.

Perasaan aku masa dia bagi aku hadiah, boleh diibaratkan macam Mr Krab jumpa 50 sen dekat tepi jalan Chow Kit. Eventhough aku tahu niat Mus yang sebenarnya, aku still terharu. Kalau bab hijau, aku memang sensitip sikit beb.

Waktu aku form 1 dulu, aku memang kerap buli Mus. Boleh dikatakan setiap petang dan setiap hari. Padahal, aku takde sebarang sebab nak buli dia. Bila aku cerita dekat sesape, takde siapa pun nak percaya yang aku pernah buli Mus.

Aku memang suka gilaa dekat buku hijau tu, sehinggakan aku pernah keluar statement. Bila aku masuk Matrik nanti, baru aku pakai buku ni. Hahaha. Walaupun sekarang aku tak masuk Matrik pun, tapi aku still akan menggunakannya, Mus.

Hugs and kiss, Miera Hisham.