The Conjuring. Sumpah korang noob kalau tak pernah dengar. Alah yang worldwide trending kat twitter tu. Bukan sehari dua. Tapi berhari-hari kut. Sumpah perasaan nak beli tiket tu membuak dah semua orang tweet pasal menatang ni je.

Itu baru kat twitter je, tak termasuk lagi yang pelawa aku menonton wayang. Ada la dua tiga kerat jugak. Sebenarnya, aku memang eager nak tengok cerita ni. Tapi bilaa aku ajak Joren dengan Nyah haritu dorang tanak pulak. Kesiankan.

The great things is housemate Shika ada softcopy cerita ni. Memang aku copy la ceritanya. Bak kata pepatah, aku nak tidur ade orang nak dodoikan. Er, aku menggunakan peribahasa yang salah sebenarnya. Mohon abaikan dia.

Tapi aku belum tengok lagi cerita tu sebenarnya. Ini baru prolog. Malam ni baru nak tengok. Lagipun bahan semua dah ada. Speaker pun dah pasang. Husna pun dah siap masak maggi. Ceh, macam nak masuk panggung wayang pulak.