ORAL ENGLISH ♥

oleh sebab ramai yg tuleh pasal oral deme kt blog, daeng pun nk buboh gak la pasal oral daeng. haha . time bulan march aritu santhi nair nak buat oral tapi daeng nihh tak taw la nak buat oral pasai ape ..then che mat kate buwat jea pasai alam sekitar jea daeng .. aku pon print laa artikel tuhh .dipendekkan cite ,ade minah nihh buwat oral pasal fav person dye.ahah daeng pun dapat ide la nak buat oral ape ,daeng pun terus tuka text oral tuhh kpd fav person daeng ,LEE JUN KI.ahaha yg alam sekitar tuhh daeng past kat nula ..oral kelas santhi nihh laen sikit dari kelas mr.kerang tuhh , so kene hafal and jawab soalan .. part best dlm pembikinan oral nihh .. cewahh mcm filem pulakk , waktu santhi tu tanye soalan . hahahahahah..

amirah , did lee you favourite actor ?
yeah,he my fav actor .
why ?
nak cakap handsome tpi takut hiperbola so aku cakap " he good in acting "
other else ?
dah speechless,so aku pun berani mati jawab la " he handsome "
ouh , he handsome ?


dishortcut kan cerite , overall aku dapat 21/30 atas sebab baru hafal text tuhh dalam mase 8 minutes before turn aku