Creepy. Itu yang dapat aku concludekan dalam The Conjuring. Seram tu takde la. Cewah. Padahal aku yang tutup mata semalam. Sumpah, cerita ni memang lain daripada yang lain. Sebab berdasarkan pengalaman aku, tak pernah lagi la tutup-tutup mata ni kalau tengok cerita hantu.

Aku rasa Husna kut punca aku tutup mata ni semua. Hahaha. Aku yang takut salahkan orang lain pulak dah. Tapi memang kaw la Husna menjerit semalam. Bergema satu PV2. Yang pelik pasal si Husna ni scene kerusi melayang pun dia nak jerit. Kalau kerusi tu memang ade orang, aku dapat terima lagi.

Lepas tengok cerita tu semalam, ketaq-ketaq jugak la aku nak tidur. Tak berani kut nak pandang almari. Takut ada yang tumpang menginap pulak kan. Punca demam tak kebah nanti. Sumpah lepas ni, tak berani kut nak tengok cerita hantu. Cerita The Conjuring tu pun aku rasa nak delete je.