Aku terharu aku dah pandai masak nasi goreng. Eventhough pakai rice cooker je, tapi rasa macam nak tangisi kejayaan itu. Feel dia boleh diibaratkan macam dapat 4 flat uolls.

Ini first try aku masak nasi goreng jadi aku berpandukan google chrome dan mak aku. Memang gelisah habis nak tunggu nasi masak. Asyik nak bukak rice cooker je time tu.

At first, aku tengok macam tak jadi je nasi goreng ni. Tapi aku gagahkan jugak memasak walaupun dalam hati aku tu aku sebak sebab aku rasa aku noob sangat sebab tak reti masak.

Then, bila dah siap masak tu. Aku segan gila nak panggil Husna nak ajak makan sekali. So, aku biar dia datang sendiri. Bila si Husna ni menghampiri periuk, aku leggo dia makan.

Aku perati je si Husna ni makan. Tak sangka pulak Husna ni nak tambah nasi. Few minutes later, Sara pulak datang tanya pasal nasi goreng tu. Sumpah rasa nak collapse je time tu.

Tak sangka nasi aku boleh jadi fenomena haritu. Time tu teringat pulak chef dalam movie Ratatouille tu cakap, everyone can cook. Yeah, Amirah can cook. Alhamdulillah.