MONEY .

Bukak sek ni memang aku kene makan biskut beras la gamaknye. Nk pakai duet banyak gile la. First aku kene bayar duet buku sue and tee korea. Kalo mak aku tau pasal due menatang ni konfem dye mengamuk sakan. Cuz mak aku tak tolerate dengan barang korea. Membazir katenye. And then buku sue yang ilang tu. Sue kalo kaw bace blog aku ni. Aku nak kaw tahu buku breaking dawn tu da hilang. Sorry sue. Aku ganti balek nanti. Aku misplaced kat hostel tpi aku pegi hostel buku tu da tade. Buku teks bio aku pon da lesap. Second yeke second mcm da panjang da aku tuleh ni kan kan. Wokehh sambung cite balek birthday mak aku ngan kawan aku nak dekadd. Adoiyai. Mati la aku macam ni. Ta kan nak gune duet pm kasik kot. Duet tu suruh beli barang bukan pegi bayar ape yg patut. Korunk rase patut ke aku tulis surat kat pm suruh bagi duit lagi kat aku. Weii apa da ta taw malu ke post macam ni. Ape ni buku karangan ke. Peace. Tpi kalo korunk klik nuffy aku tu kan, dapat la gak aku 50 hinggit kan. Bole buadd belanje. Ditaip dengan muke mengharap simpati ni.