SHOPPING II .

Pensel case ni bakal menemani hidupku 2012 akan datang. Tpi beli pensel case pon spm still tak le bawak masuk kan kan. Hahaha lawak international ni. Aku teringat time aku dapadd menatang ni dengan tak mandi berbaju tidur bersaksikan jiran II aku meluru ke arah posmen. Hahahaha haru biru.
Ni koleksi komik yang menetap kat rumah aku. Da bape tahun kumpul ni. Dari zaman minat kartun hinggalah komik cinta. Haah bape tahun tu kan kan. Ni belum lagi campur yg aku jual and aku beli tadi. Hahaha mak belanje. Peace. Da bape banyak duit aku melabur kat komik jea. Kalo satu tu 6.90 cube kaw darab dengan yang sedia ade ni. Banyak tak. Tak sanggup aku nak kire. Da beratus-ratus won korea da kan kan. Cewahh.
Haa nampak tak oppa aku. Tu shireen biswas yang bagi. Berebut tu dgn dye da masing II minat junglesoup kan. Reda jea la. Artis ni kene la kongsi ramai II. Kalo tanak kongsi lu mati. Next year shireen ni pindah keyel. Sob sob nanges sikit. Tade la org nak bgi aku gamba jungle ni da kan. Tade teman untuk bercerite. Shireen, mengapa kaw pergi, mengapa kaw pergi. Disaat aku. Ahh stop dulu la tak kan nak nyanyi lagu dadali kat sini pulak da. Rupe orang becinte jea aku. Calon pun tarak. Apa da. Teruk betul.