8 Mei. Fuhh, nak dekat dah tarikh tu. Member lain semua pakat tunggu tarikh masuk Matrik tapi aku tunggu tarikh nak pakai baju sekolah balik. Ayuh, kembali ke sekolah ayuh.

Hahahaha. Rasa berat hati actually nak further form 6. Well, dulu ingat nak jadi pharmacist tapi sekarang plan nak study kemanusiaan. So, kena la mula dari basic balik kan?


Budak matrik semua pakat nak tunggu UPU. Chopp, kalau aku ditakdirkan Allah jadi budak diploma, kawan-kawan lain jadi budak matrik, tak ke aku membazir masa aku 3 tahun?

Baik aku study form 6 kan? Aku ingat nak mulakan nafas baru. Sekolah baru. Takmo dah duduk sekolah kluster. Pressure sungguh rasanya. Semua benda nak perfect. Penat la centu.

Alhamdulillah. Aku nak masuk form 6 ni pun mak still bagi aku sambung kerja. Yeah, I heart my job. Well, nampak sangat aku sayang kat mcd tukan? Siapa tak sayang laki hoi. Muehehe.

Fine, aku gurau je. Aku sayang buddyz aku sebenarnya. Dema semua pakat takmo further form 6, alasan sebab nak tunggu UPU. So, ini jela cara aku dapat keep-in-touch dengan dorang.

Kalau dorang blah, aku blah. Nampak tak semangat ukhwah kami. Padahal baru kenal je. Tapi kami dah macam family. Kalau sorang sakit, berebut nak pergi rumah dia melawat.

Apa boleh buat. Kami buddyz. Kami ibarat hot glue gun. Hot tu satu, lagi satu rapat macam gam. Semua benda nak dibuat bersama. Termasuk pergi toilet. Seriously, tak tipu.