Alhamdulillah, finally aku tergerak hati nak kembali berblogging. Yelah, ramai gila bising sebab tak update. Hahaha, blog hot chic. Memei ramai la nak walking.

Semedang ni, hidup aku agak tidak terurus. Homework pun tertunggak. Tetambah pulak, kengkawan aku dah pergi Matrik. And certain of them have giving up form 6. Ottokaji?

Setelah berfikiran terlebih matang, I planned to quit form 6. Walaupun pilihan aku agak memang berisiko, tapi aku bersedia menghadapi kebarangkalian yang mungkin berlaku.

Graduan Science Computer banyak yang menganggur? Jeongmal? Takpe, itu semua mentaliti masyarakat. Kita tak boleh ubah mentaliti mereka. Percaya dengan diri sendiri.

UPU? Bukan rezeki aku kut. Aku dah redha kalau aku tak dapat, sebab aku dah terbiasa dengan word dukacita. InsyaAllah, aku tak nangis dah kalau tak dapat rayuan ni.