Amal aku macho kan? Aku tak nangis pun masa kau nak pindah semalam. Well, aku nampak je kental macam ni tapi actually air mata aku dah nak berjuraian dah semalam. Sobs.

Amal terima kasih sebab ajar aku cara naik LRT. Besar pahala kau tu. Macam Miss Siti cakap, awak ajar dia satu perkara, tapi dia ingat sampai bebila selagi tu pahala tu berterusan.

Amal aku mintak maaf kalau aku pernah tersakitkan hati kau. Aku tau aku ni memang menyakitkan hati. Tapi kau jangan amik hati sebab perangai aku memang macam ni. Sabar ek?

Amal aku dah macam buat Komsas pulak. Asyik ulang nama kau kat setiap perenggan. Jaga diri elok-elok. Jaga spec mata kau tu. Pastu, jangan minat banyak sangat lelaki okay?

Amal kitaorang semua nanti akan rindu kau. Rindu nak selca dekat tab kau. Rindu libang-libu kau (bahasa Perak) Akhir kata, semoga ketemu lagi dan mohon kangen sama aku ya?