Mission accomplished? Yeah, finally complete rancangan buddyz nak tengok Iron Man 3. Memang dah rancang seminggu awal, kalau ada yang spoiled memang lah kan?

Tapi actually memang ada spoiled pun. Beli 8 tiket, tapi jemput sampai 9 orang. Shot 1 tiket. Nak buat macam mana, dah semua main janji-janji palsu. Siap kena marah lagi.

Nadzrin dengan Pyra tu pun aku yang hambat pegi. Kalau tak hambat, burn la tiket-tiket tu. Bloody hell, memang aku tak sangka harini aku akan kena marah dengan abg Azim.

Yelah, dia salah. Epoi salah. Azreen salah. Aku pun salah. Pendek kata, semua lah salah. Aku memang sentap habis. Siap ungkit depan Izwan, kira bersyukur la aku payung dia.

Ayat tu aku throwback untuk abg Azim. Yelah, siapa tak bengang kalau orang dah bayarkan tiket dia, tapi dia marah kita balik sebab kita tak beli tiket untuk kawan dia.

Tapi sesentap aku dekat dia dan semarah dia dekat aku, dia still amik seat sebelah aku. Perhaps, coincidence? Hahaha tapi sepanjang cerita tu, memang aku mengelak dari dia.

Faktor batas pergaulan satu. Sentap tu satu. Habis cerita tu, dia ada datang dekat aku. Adik, esok abang ganti duit tiket. Sejujurnya, aku memang tak mengharap pun dia ganti.

Tapi dia beria gila nak ganti. Maybe faktor tanak termakan budi. Tapi aku pun tanak termakan budi dia sebenarnya. Fair and square lah abg Azim oi. Bukan mahal mana pun tiket tu.